Work
CPI – The New Campona

Utváříme budoucnost nakupování

Spolupodíleli jsme se na vzniku konceptu obchodního centra budoucnosti, pomohli jsme vydefinovat s tím související komunikační strategii a její následnou implementaci.

Strategy
Product Development
Web Design

VÝZVA

Jak bude vypadat budoucnost nakupování? A jak celou věc komunikovat lidem, abychom je nadchnuli a nezmátli?

ŘEŠENÍ

V prvotní fázi bylo důležité si definovat, jak může vypadat budoucnost nákupních center. Budou lidé obchodní centra stále navštěvovat? Jak se tam dostanou? Jaké technologie nakupování usnadní? Jak vytvořit trendy, a ne je pouze následovat? V druhé fázi jsme se zaměřili na spolutvorbu komunikačních konceptů. Není totiž jednoduché komunikovat vizi 6 let před otevřením obchodního centra. Třetí fáze se pak skládala ze samotné implementace a kontinuální aktualizace první i druhé fáze.

VÝSTAVA
MAPID 2018
Odhalili jsme design prostorů a propagační videa. Zájemce čekala Nová Campona, AR prezentace a propagační videa jak CPI, tak Nové Campony.
Services
Webb & App Development
Trend Investigation
Strategy & Planning
Interactive / Motion Design
Team
Štěpán Kleník
Project Leader
Michal Rodriguez
Project Manager
Jakub Smoljak
Creative Strategist
Marc Sanderson
Art Director
Tomáš Fišera
Art Director
Júlia Bujňáková
Account Manager