Work
PRAGUE CITY TOURISM

Všichni Češi v Praze jako doma

Koronavirová pandemie zasadila turismu téměř smrtelnou ránu. Nejinak tomu bylo i v Praze, která ze dne na den přišla o zahraniční turisty. Proto jsme v Brainz Disruptive nelenili a vytvořili jsme kampaň na podporu cestovního ruchu ve spolupráci s příspěvkovou organizací Prague City Tourism.

Creative Concept
Strategy & Planning
Brand identity
Audiovisual production
Campaign delivery
UX
Web design
Web Development

Výzva

Organizace Prague City Tourism, zřizovaná Magistrátem hl. m. Prahy, se na nás obrátila v momentě, kdy stát nařídil uzavřít hranice. Prahu kvůli tomu potkal propad turistického ruchu o děsivých 93 %. Postarat se o restart turismu v Praze – tak znělo zadání naší výzvy.

ŘEŠENÍ

Klient přišel se zajímavou myšlenkou. Co takhle pozvat občany ze všech koutů České republiky do Prahy, aby tu strávili alespoň jednu noc v hotelu a za to získali volné vstupy do celé řady oblíbených pražských objektů? Nápad se nám zalíbil a rozhodli jsme se postarat o jeho propagaci. Jak? Vkusnou reklamní kampaní a všeříkající webovou stránkou.

A tak jsme vytvořili tuhle stylovou videopozvánku

Ve spolupráci s uznávanou pražskou produkční společností Boogie Films a populárním českým hercem a zpěvákem Matějem Ruppertem. Vznikly i další krátké spoty a vizuály, které se prohnaly online i offline kanály.

Vysvětleno do puntíku

I když bylo hlavní sdělení obsažené už v samotné kampani, chtěli jsme vše popsat do detailu i na webu. Navrhli jsme elegantní a moderní design, který skvěle doplňoval hlavní myšlenku. Nesměl chybět taky přesný popis toho, jak speciální nabídka pro české cestovatele funguje. 

239 631 návštěv
za 2 měsíce

Výsledky kampaně byly nadmíru uspokojivé. Je zřejmé, že jsme uživatelskou zkušenost na webu dobře navrhli a že vedla ke skvělým číslům. 

5511

Průměrný počet návštěv denně

53%

Bounce rate

2:54

Průměrný čas strávený na webu
SERVICES
Creative Concept
Strategy & Planning
Brand Identity
Audiovisual production
Campaign delivery
UX
Web design
Web Development
Team
Štěpán Kleník
Creative Concept & Direction
Petr Růžička
Strategy & Creative Concept
Jakub Smoljak
Strategy & Creative Concept
Jan Patawa
Creative Concept
Petr Hanousek
Creative Concept
Lenka Samešová
Copywriter
Filip Černý
Art Direction
Petr Slavík
UX
Láďa Durchánek
Tech Lead
Dominik Chvojka
Account Manager
Michal Rodrigues Gondkovský
Project Manager
Dužan Duong
Kamera
Václav Píša
Kamera