Work
Time is ltd.

Identita a web PRO startup Time is Ltd.

Time is Ltd. šetří čas korporacím pomocí vizualizace spolupráce týmů na základě pasivních dat. Ústřední motiv těchto vizualizací spočívá v sociomapách - prostorových mapách připomínajících krajinu. „Je to tak silný prvek, že jsme se jej rozhodli promítnout do nové vizuální identity celé značky," říká Jan Patawa, kreativní ředitel Brainz Disruptive.

Creative Concept
Brand Identity
UX
Web design
Web Development

Výzva

Time is Ltd., technologický start-up zakladatele Socialbakers Jana Řežába, nás oslovil s požadavkem na novou identitu a online prezentaci značky. Největší výzvou bylo vysvětlit komplexní technologické řešení Time is Ltd. a správně ho odprezentovat specifické cílové skupině C-level manažerů, pro kterou je charakteristický nedostatek času.

řešení

Co se vizuální identity týče, rozhodli jsme se využít sociomapy jako unikátní, zapamatovatelný a klíčový element celé značky. Tento element jsme zkombinovali s výraznou blue-magenta paletou pro dosažení vysokého kontrastu a nepřehlédnutelného vizuálu.

TIME IS LIMITED... TAK JSME VSADILI NA NO-CODE ŘEŠENÍ!

Webovou prezentaci jsme strukturovali do uživatelsky snadno stravitelného obsahu, kdy jsou informace dávkovány v malých celcích tak, aby uživatel neměl pocit zahlcení a snadno se v obsahu orientoval. Celý web byl poté vyvinut pomocí no-code řešení ve Webflow. Pro kompletní zážitek si web prohlédněte na timeisltd.com.

SERVICES
Creative Concept
Brand Identity
UX
Web design
Web Development
Team
JAN PATAWA
Creative Director
Jakub Smoljak
Creative Strategist
Štěpán Kleník
Creative Supervision
Marc Sanderson
Art Direction
Filip černý
Senior Digital Designer
Tomáš Mrázek
Webflow Developer
Petr Slavík
UX
Jan Kasper
Account Manager
Jana Beranová
Project Manager
Dominik Chvojka
Project Manager